Jäsenpalvelut Jäsenpalvelut

Jäsenpalvelut

Kiitos, että tuet Vihreitä jäsenyydelläsi! Tälle sivulle on koottu yleisimpiä jäsenyyteen liittyviä palveluita. Mikäli jokin tarvitsemasi palvelu ei löydy sivulta, tai sinulla on muuta kysyttävää, kannattaa olla yhteydessä osoitteeseen jasenasiat@vihreat.fi.

Jäsenmaksun maksaminen

Jos olet jo puolueen jäsen ja haluat maksaa jäsenmaksusi nykyiselle yhdistyksellesi, voit maksaa sen käyttämällä viitenumeroa ja muita tietoja saamastasi jäsenmaksulaskusta. Jäsenmaksulaskut lähetettiin vuonna 2020 sähköpostitse tai postitse 10.1., maksumuistutus 7.2. ja viimeisin maksumuistutus postitse 19.3. Mikäli et löydä jäsenmaksulaskua, voit pyytää sitä osoitteesta jasenasiat@vihreat.fi

Yhteystietojen muutokset

Onko osoitteesi, puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi muuttunut? Voit ilmoittaa yhteystietojesi muutoksista osoitteenmuutospalvelussa.

Lahjoitukset

Vihreiden kampanjaa voi tukea lahjoituksella täällä. Kiitos tuestasi! Kuukausilahjoittajaksi voit alkaa osoitteessa https://www.vihreat.fi/kuukausilahjoitus

Yhdistyksen vaihtaminen

Voit vaihtaa yhdistystä maksamalla uuden yhdistyksen jäsenmaksun liittymissivulla. Kerro tämän jälkeen osoitteeseen jasenasiat@vihreat.fi, että olet liittynyt uuteen yhdistykseen ja että haluat erota vanhasta.

Vihreiden jäsenlehti

Vihreä on lehti vihreiltä vihreille. Sen sisällöstä on vastuussa puoluetoimisto, ja juttuja kirjoittavat ammattitoimittajat. Lehti kertoo vihreiden toimijoiden työstä, taustoittaa puolueen tavoitteita ja tarjoaa eväitä vaikuttamiseen. Lehti ilmestyy kaksi kertaa vuodessa.

Vihreä lähetetään kaikille Vihreiden jäsenille. Mikäli olet jäsen, mutta et saanut lehteä elokuussa 2020, ota yhteyttä osoitteeseen jasenasiat@vihreat.fi. Samaan osoitteeseen voit ilmoittaa, mikäli et halua jäsenlehteä kotiisi.

Useampaan yhdistykseen liittyminen

Voit halutessasi kuulua useampaan kuin yhteen Vihreään yhdistykseen. Tämä tapahtuu yksinkertaisesti maksamalla kaikkien sinua kiinnostavien yhdistyksen jäsenmaksut liittymissivulla.

Sukulaisen tai tuttavan liittäminen jäseneksi

Hienoa, että tuttavapiirissäsi on kiinnostusta Vihreisiin! Kiinnostuneet henkilöt voivat maksaa jäsenmaksunsa uusien jäsenten liittymispalvelussa.

Palvelut vihreille yhdistysaktiiveille

Perustietoa löytyy Vihreän yhdistyksen ABC -sivulta. Yhdistysasioissa kannattaa ensisijaisesti olla yhteydessä omaan piirii- tai liittojärjestöön. Yhdistysneuvontaa saa myös puoluetoimistolta osoitteesta yhdistysasiat@vihreat.fi. Yhdistyksen muuttuneet tiedot päivitetään puolueelle ja piiri- ja/tai liittojärjestölle tällä lomakkeella.

Eroaminen

Voit erota puolueesta lähettämällä viestin osoitteeseen (jasenasiat@vihreat.fi). Pelkkä ilmoitus riittää, mutta halutessasi voit myös perustella, miksi haluat erota.

Jaa sivu: